ولی تو رفتی !!!

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

 


 

نمی گم  که رو زمین عاشقترینم

 

 

نمی گم  برای تو من بهترینم

 

 

نمی گم  که ثروت دنیا رو دارم

 

 

نمی گم  که قدرت خدا رو دارم

 

 

نمی گم  که خورشید وماه برات می آرم

 

 

نمی گم  ستاره تو شبات می آرم

 

 

نمی گم  قصری از طلا می سازم

 

 

نمی گم  پلی ازلاله ها می سازم

 

 

نمی گم  با بودنم غم دیگه مرده

 

 

نمی گم  خدا تو رو به من سپرده

 

 


 

 

 

 

من می گم  معنی عشق من تو هستی

 

 

 


 

من می گم  تنها امید من تو هستی

 

 


 

من می گم  یک قلب پاک و ساده دارم

 

 


 

من می گم  برای تو هر چی که دارم

 

 


 

من می گم  مهرو وفا برات می آرم

 

 


 

من می گم  تا جون دارم برات می سازم

 

 


 

من می گم  با جون ودل برات می سازم

 

 


 

من می گم  غم اگه داری با تو هستم

 

 


 

 

من می گم  تنها با عشقت زنده هستم

 

 

 

 

من همه اینا رو گفتم ولی ....

ولی تو رفتی ...!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,ساعت18:50توسط علی | |